Go to Top

Over Ons

Wij streven er met ons hele team dagelijks naar u de best mogelijke tandheelkundige zorg te leveren. Ook proberen wij uw bezoek aan onze praktijk voor u zo prettig mogelijk te laten verlopen. U mag het nodige van ons verwachten.

Uw wens is ons uitgangspunt

Een gezond gebit is een waardevol bezit. Uw tanden verdienen daarom de grootst mogelijke aandacht. Maar dat geldt ook voor uzelf. Want eerlijk is eerlijk: een bezoek aan de tandarts is voor de meeste mensen geen pretje. Wij realiseren ons dat als geen ander. Daarom bieden we u niet alleen de beste tandheelkundige zorg, maar ook een persoonlijke aanpak en individuele begeleiding.

De wereld van de tandheelkunde

Waarschijnlijk bent u niet thuis in de wereld van de tandheelkunde. Toch wilt u graag weten wat de tandarts doet in uw mond. Tijdens de behandeling kunt u dit echter moeilijk vragen. Daarom vertelt ons team altijd duidelijk wat er gebeurt. Daarnaast staan onze behandelingen ook uitgebreid beschreven op onze website.

We besteden veel aandacht aan kinderen en hun melkgebit

Het is immers belangrijk dat zij spelenderwijs kennismaken met de tandarts en alles wat bij een gezond gebit komt kijken. Ook de ouders vertellen we uiteraard alles over het gezond houden van het melkgebit.

We voorkomen liever dan dat we genezen

Preventie is essentieel bij het behouden van een gezond gebit

We bieden u daarom veel informatie over hoe u uw mond gezond houdt. Dit doen we met poetsinstructies, fluoride adviezen, voedingsadviezen, informatie op deze website en voorlichting via het beeldscherm in onze wachtruimte.

Regelmatige controle voorkomt problemen

Als we uw gebit goed controleren, is de kans op problemen aanzienlijk kleiner. Daarom controleren we u bij voorkeur twee keer per jaar. Zo kunnen we u tijdig adviseren én is de kans een stuk kleiner dat u langs moet komen voor een klacht.

 

Een zeer toegankelijke praktijk

Geen wachtlijsten

Bij Kliniek Noordzee hebben we geen wachtlijsten. Als nieuwe patiënt kunt u dus altijd bij ons terecht. Daarmee zijn we een uitzondering, want de meeste praktijken hebben wel een wachtlijst. Waarom wij niet? Omdat we een ruime praktijk hebben, goed georganiseerd zijn en rekening houden met groei.

Goede telefonische bereikbaarheid

Heeft u een vraag? Dan wilt u vast niet hoeven wachten tot een telefonisch spreekuur. Daarom is onze praktijk gewoon volledig telefonisch bereikbaar tijdens onze ruime openingstijden. En zijn we gesloten, dan kunt u terecht bij de waarnemende tandarts. Zij zijn bereikbaar via het Tandarts Bemiddelingsbureau. Alle benodigde informatie staat op onze telefoonbeantwoorder.

Voorrang bij pijnklachten

Pijnklachten zijn erg vervelend. Daarom krijgt u bij pijnklachten altijd voorrang: in bijna alle gevallen kunt u dezelfde dag nog geholpen worden. Hoe we dat doen? We reserveren hier gewoon tijd voor bij het plannen van onze diensten. Dat kan doordat we met meerdere tandartsen werken.

Heeft u het druk?

En vindt u het lastig om midden op de dag naar de tandarts te gaan? Bij Kliniek Noordzee kunt u ook ’s avonds terecht. Zo proberen we met u mee te denken.

Hogere kwaliteit door opleidingen en innovatie

U verwacht niets minder dan de hoogste kwaliteit. En terecht. Daarom investeren we volop in de kwaliteit en groei van onze medewerkers. Onze assistentes blijven zich permanent ontwikkelen, zowel door interne- als externe opleidingen. Onze assistentes krijgen veel verantwoordelijkheid en spelen een belangrijke rol in onze praktijk. Dat zorgt ervoor dat zij plezier hebben in hun werk. En dat ziet u!
U profiteert bij ons van de belangrijke innovaties op tandheelkundig gebied. We volgen de ontwikkelingen in ons vakgebied namelijk op de voet en durven ook te investeren in apparatuur waarmee we u beter van dienst zijn.

Een fijne en veilige omgeving. Naar de tandarts gaan wordt dan net wat plezieriger!

Een mooie praktijk: wel zo plezierig

Kliniek Noordzee is gevestigd in een ruim bemeten, gunstig gelegen pand. Wij beschikken over moderne behandelkamers en een ruime ontvangstruimte. Bij ons kunt u uw auto gratis voor de deur parkeren.

 

Brandschone behandelkamers

We behandelen u alleen in behandelkamers die op en top schoon zijn. Onze praktijk voldoet aan de wettelijke richtlijnen van praktijkhygiëne. En meer dan dat! Kijk één keer rond in onze praktijk en u ziet het meteen.

Comfortabel wachten

Wachten is nooit leuk, maar we proberen het wel zo aangenaam mogelijk voor u te maken. Dat doen we bijvoorbeeld door een plezierige omgeving te creëren en voor voldoende tijdschriften te zorgen. Bovendien draait onze planning altijd op volle toeren om de wachttijden tot een minimum te beperken. We doen wat we kunnen!

 

Geen onnodige kopzorgen

U hoeft na uw behandeling niet meteen af te rekenen. Dat scheelt u een hoop zorgen. Uw nota wordt namelijk doorgestuurd naar uw verzekeraar. U ontvangt eventueel alleen een restnota over het bedrag dat de verzekering niet dekt.

Herinnering per sms

Bang om uw afspraak te vergeten? Niet gek, u bent vast niet alle dagen met de tandarts bezig. Maar als we uw e-mail adres of mobiele nummer hebben, sturen we u een e-mail of sms ter herinnering. Kleine moeite!